خرید بک لینک

آموزش ساخت بک لینک قدرتمند با آتوریتی بالا

لینک بیلدینگ و افزایش اعتبار آن

شما محتوایی ایجاد کرده اید که مردم در جستجوی آن هستند ، محتوایی که به سؤالات آنها پاسخ می دهد ، و موتورهای جستجو می توانند آن را پیدا کنند ، اما این خصوصیات به تنهایی به معنای رتبه بندی بالای آن نیست. برای پیشی گرفتن از بقیه سایتها با چنین خصوصیاتی ، باید اعتبار لینک های خود را افزایش دهید. این امر می تواند با گرفتن بک لینک از وب سایت های معتبر ، ایجاد نام تجاری ، و جذب مخاطبانی که به تقویت مطالب شما کمک می کنند ، انجام شود.

گوگل تأیید کرده است که لینک ها و محتوای با کیفیت دو عامل مهم از سه عامل مهم رتبه بندی در سئو هستند. سایتهای معتبر به سایر سایتهای قابل اعتماد لینک دارند.

اما بک لینک دقیقا چیست؟ چگونه می توانید آنها را از وب سایت های دیگر بدست آورید؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

لینک چیست؟

لینک های ورودی ، که به عنوان بک لینک یا لینکهای خارجی نیز شناخته می شوند ، لینک های HTML هستند که از یک وب سایت به وب سایت دیگر اشاره دارند. لینک ها در یک مثال در دنیای واقعی مانند ارز اینترنت هستند. اگر به تعطیلات بروید و از سه نفر سؤال کنید (که آنها کاملا با هم بی ارتباط هستند) بهترین کافی شاپ شهر کجاست؟ و همه آنها به شما بگویند “Cuppa Joe on Main Street,” “” اطمینان می کنید که Cuppa Joe بهترین کافی شاپ شهر است. لینک ها نیز همین کار را برای موتورهای جستجو انجام می دهند.
از اواخر دهه 1990 ، موتورهای جستجو با لینک ها به عنوان رای برای محبوبیت در وب استفاده می کنند.

لینکهای داخلی یا لینکهایی که صفحات داخلی یک دامنه را به هم وصل می کنند ، برای وب سایت شما کار مشابهی انجام می دهند. تعداد بالای لینکهای داخلی که به صفحه خاصی در سایت شما اشاره می کنند ( تا زمانی که به صورت طبیعی ایجاد شده باشند) سیگنالی را به Google می دهند که می گوید این صفحه اهمیت دارد.
موتورهای جستجو روش مشاهده لینک ها را تصحیح کرده اند. موتور های جستجو اکنون از الگوریتم هایی برای ارزیابی سایت ها و صفحات بر اساس لینک های یافت شده, استفاده می کنند. اما آن الگوریتم ها چیست؟ موتورهای جستجو چگونه تمام آن لینک ها را ارزیابی می کنند؟ همه اینها با مفهوم E-A-T آغاز می شود.

E-A-T (تو چیزی هستی که می خوری !)

در راهنمای ارزیابی کیفیت جستجوگر گوگل, اهمیت مفهوم E-A-T تأثیر زیادی دارد، این کلمه مخفف كلمات expert, authoritative و trustworthy می باشد. سایت هایی که این ویژگی ها را از خود نشان نمی دهند ، به نظر موتورهای جستجو از کیفیت پایینی برخوردار هستند، در حالی که دیگر سایت هایی که این ویژگی ها را دارا هستند, بعداً پاداش می گیرند. با تحول جستجو و افزایش اهمیت رفع نیاز کاربر ، E-A-T از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

ایجاد سایتی که حرفه ای ، معتبر و قابل اعتماد باشد باید هدف شما هنگام تمرین سئو باشد. این امر نه تنها به یک سایت بهتر منجر می شود بلکه آینده بهتری هم دارد. از این گذشته ، همان چیزی است که گوگل در تلاش است انجام دهد.

E-A-T و لینک هایی به سایت شما ایجاد می شوند

هرچه سایتی محبوب تر و مهم تر باشد ، لینک های آن سایت از ارزش بیشتری برخوردار می شوند. به عنوان مثال سایتی مانند ویکی پدیا ، هزاران سایت متنوع دارد که به آن لینک دارند. این نشان می دهد که تخصص فراوانی در اختیار قرار می دهد ، دارای اقتدار است و در بین سایت های دیگر مورد اعتماد می باشد.

برای به دست آوردن اعتماد و اقتدار توسط موتورهای جستجو ، به وب سایت هایی نیاز دارید که کیفیت E-A-T را نشان می دهند و به شما نیز لینک دارند. نیازی نیست این سایت ها در سطح ویکی پدیا باشند اما باید مطالب معتبر و قابل اطمینان را برای جستجوگرها ارائه دهند.

لینکهای Followed در مقابل nofollowed

به یاد دارید که لینک ها چگونه به عنوان آرا عمل می کنند؟ ویژگی rel = nofollow ( بک لینک نوفالو ) به شما این امکان را می دهد که به یک منبع لینک دهید در حالیکه “رای” خود برای اهداف موتورهای جستجو را حذف می کنید.

همانطور که به نظر می رسد ، “nofollow” به موتورهای جستجو می گوید که لینک را دنبال نکنند. بعضی از موتورها هنوز هم این لینک ها را دنبال می کنند تا صفحات جدید را کشف کنند ، اما این لینک ها اعتبار ندارند(“آرای محبوبیت” که در بالا در مورد آن صحبت کردیم) ، بنابراین این لینک ها می توانند در مواقعی مفید باشند که یک صفحه به یک منبع غیرقابل اعتماد لینک دارد یا هزینه برای انجام این کار پرداخت شده است یا توسط صاحب صفحه ی مقصد ایجاد شده اند (که آن را به یک لینک غیرطبیعی تبدیل می کند)

به عنوان مثال, شما در مورد شیوه های ایجاد لینک ، مطلبی می نویسید ، و می خواهید نمونه ای از ساخت لینک ضعیف را ذکر کنید. شما می توانید بدون اینکه به گوگل بگوئید به آن اعتماد دارید, به سایت متخلف لینک دهید.
لینکهای استاندارد (آنهایی که nofollow نشده اند) مانند نمونه زیر است:

<a href=””>I love mihanbacklink</a>

نشانه لینکهای Nofollow مانند نمونه زیر است:

<a href=”” rel=”nofollow”>I love mihanbacklink</a>

اگر لینک های follow همه ی ویژگی ها اعتبار لینک را منتقل می کنند ، آیا به این معنی است که شما فقط به لینک های follow نیاز دارید؟

قطعا خیر. در مورد همه مکان های صحیحی که می توانید از آنها به وب سایت خود لینک ایجاد کنید فکر کنید: یک پروفایل Facebook ، یک صفحه Yelp ، یک حساب توییتر و غیره. اینها همه مکانهای طبیعی برای اضافه کردن لینک به وب سایت شما هستند ، اما نباید آنها را به عنوان رأی حساب کنید. (قرار دادن بک لینک در پروفایل توییتر به این معنی نیست که توییتر سایت شما را دوست دارد یا به آن رای می دهد)

طبیعی است که سایت شما باید بین بک لینک های nofollowed و followed تعادل برقرار کند. بک لینک نو فالو ممکن است اعتباری نداشته باشد ، اما می تواند ترافیک ارزشمندی را به سایت شما ایجاد کند و حتی منجر به لینک های بعدی شود.

پروفایل لینک شما

پروفایل لینک شما یک ارزیابی کلی از همه لینکهای ورودی به سایت شما می باشد: تعداد کل لینکها ، کیفیت آنها (یا غیر اسپمی بودن آن ها)، تنوع آنها (سایتی صدها بار به شما لینک می دهد ، یا صدها سایت که یک بار به شما لینک می دهند) ، و موارد دیگر. وضعیت پروفایل لینک شما به موتورهای جستجو کمک می کند تا نحوه ارتباط سایت شما با سایر سایت های اینترنت را درک کنند. ابزارهای مختلف SEO وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا مشخصات لینک خود را تجزیه و تحلیل کرده و به درک کلی از چگونگی ویرایش آن بپردازید. برای استفاده از این ابزار میتوانید وارد لینک زیر شوید :

Link Explorer

مشخصات پروفایل لینک سالم چیست؟

هنگامی که مردم در مورد قدرت بک لینک ها مواردی را یادگرفتند ، سعی کردند به نفع خود در آن دست ببرند. آنها فقط به منظور افزایش رتبه موتورهای جستجو ، روش هایی برای به دست آوردن لینک های مصنوعی پیدا کردند. با این که بعضی از این تاکتیک های خطرناک می توانند بعضاً نتیجه دهند ، اما مخالف شرایط خدمات گوگل هستند و می توانند مشکلاتی (حذف صفحات وب یا کل دامنه ها از نتایج جستجو) را برای سایت شما ایجاد کنند. همیشه باید سعی کنید یک پروفایل لینک سالم داشته باشید.

پروفایل لینک سالم به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما بک لینک های معتبر را به طور عادلانه کسب می کنید. می توان اینطور مثال زد که شما نباید دروغ بگوئید ، تقلب یا سرقت کنید بلکه باید تلاش کنید تا مشخصات لینک شما به طور صحیح و صادقانه باشد تا به پیروزی برسید.

لینک های به دست آمده یا Editorial links

Editorial links لینک هایی هستند که بطور طبیعی توسط سایت ها و صفحه هایی که می خواهند به وب سایت شما لینک داشته باشند، اضافه می شوند.

پایه و اساس کسب لینک همیشه از طریق ایجاد محتوای باکیفیت است که افراد واقعاً مایل به مراجعه به آنها هستند. اینجاست که ایجاد محتوا 10X (روشی برای توصیف محتوای بسیار با کیفیت) ضروری است! اگر بتوانید بهترین و جالب ترین منبع را در وب ایجاد کنید ، مردم به طور طبیعی به آن لینک می زنند.

لینک هایی که به طور طبیعی کسب شده اند نیازی به اقدام خاصی به غیر از ایجاد محتوای ارزشمند ، از طرف شما ندارند.

لینک ها مرتبط هستند و از وب سایتهای مشابه ایجاد می شوند .

لینک هایی که از وب سایت های مرتبط با موضوع محتوای شما ایجاد می شوند به طور کلی بهتر از لینک های وب سایت های نا مرتبط با سایت شما هستند. اگر وب سایت شما مربوط به فروش خانه های سگ می باشد ، لینکی که از انجمن پرورش دهندگان سگ دریافت کرده اید خیلی با ارزش تر از لینکی است که از یک انجمن اسکیت فروشی مهم دریافت کرده اید. علاوه بر این ، لینک هایی که از منابع نامربوط به شما ایجاد شده است می تواند سیگنال های گیج کننده ای را در مورد محتوای صفحه شما به موتورهای جستجو ارسال کند.

انکر تکست ، توصیفی و مرتبط است

انکر تکست ( Anchor text ) به گوگل کمک می کند تا موضوع صفحه شما را درک کند. اگر لینک های زیادی به صفحه ای با تنوع کلمات بالا یا عبارت مختلف اشاره کنند ، این صفحه احتمال رتبه بندی مناسب برای آن دسته از عبارات را دارد. با این حال ، باید احتیاط کند! بک لینک های بسیار زیاد با یک انکر تکست می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که شما در تلاش هستید تا رتبه سایت خود را در نتایج جستجو دستکاری کنید.

این طور در نظر بگیرید. شما از ده دوست خود به صورت جداگانه در زمان های مختلف می پرسید که روز آنها چگونه می گذرد و هر کدام عبارت زیر را پاسخ دادند:

“عالی! من روز خود را با پیاده روی همراه با سگم آغاز کردم ،برای صبحانه کره بادام زمینی خوردم و بعد نهار فوق العاده ای داشتم. ”

این عجیب است و شما نسبت به دوستان خود مشکوک می شوید. همین مورد در مورد گوگل نیز صدق می کند. توصیف محتوای صفحه هدف با انکر تکست ، به آنها کمک می کند تا در مورد این صفحه اطلاعات کسب کنند ، اما ارائه همان توضیحات بارها و بارها از چندین منبع ، مشکوک به نظر می رسد.

لینک ها ترافیک خوبی را به سایت شما ایجاد می کنند

ساخت لینک هرگز صرفاً به خاطر رتبه بندی موتورهای جستجو قابل اهمیت نیست. به گفته Eric Ward متخصص سئو: شما باید به گونه ای لینک های خود را بسازید انگار که گوگل ممکن است فردا ناپدید شود. در اصل ، شما باید روی کسب بک لینک متمرکز شوید که باعث ایجاد ترافیک مناسب به وب سایت شما شود ، دلیل دیگری که کسب لینک از وب سایت های مرتبط اهمیت دارد این است که مخاطبان ارزش محتوا سایت شما را متوجه می شوند.

کارهایی که برای ایجاد بک لینک نباید انجام داد

پروفایل لینک Spammy : سایتی که پر از لینک هایی باشد که به روش های غیر طبیعی ، گنگ و با کیفیت پایین ساخته شده اند. ممکن است روش هایی مانند خرید بک لینک یا مبادله کردن لینک راهی آسان به نظر برسد ، اما انجام این کار خطرناک است و می تواند تمام کارهایی که انجام داده اید را در معرض خطر قرار دهد. گوگل سایت هایی را که پروفایل لینک Spammy دارند, مجازات می کند ، بنابراین وسوسه نشوید که این کار را انجام دهید.

یک اصل راهنما برای ایجاد بک لینک این است که هرگز سعی نکنید در رتبه بندی سایت در نتایج جستجو دستکاری کنید.

اما آیا این همه هدف SEO است؟ برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو ؟ و در اینجا یک سردرگمی وجود دارد. Google از شما می خواهد بک لینک را به دست آورید ، نه اینکه لینک بسازید ، اما خط بین این دو اغلب مبهم است. برای جلوگیری از مجازات برای لینک های غیرطبیعی (معروف به “اسپم لینک”) ، گوگل توضیح داده است که از چه مواردی باید جلوگیری کنید.

لینک های خریداری شده

Google و Bing هر دو به دنبال کاهش تأثیر بک لینک های پرداخت شده در نتایج جستجو هستند. در حالی که یک موتور جستجو نمی تواند از ظاهر لینک ها متوجه شود که لینک خریداری شده است یا به طور طبیعی ایجاد شده است اما سرنخ هایی وجود دارد که از آن برای کشف این لینک ها استفاده می کنند. وب سایت هایی که از طریق لینک های خریداری شده دنبال شده اند از طرف گوگل مجازات های شدیدی دارند که رتبه آنها را به شدت کاهش می دهد.

⃠ تبادل لینک / لینک متقابل

اگر تاکنون ایمیلی از شخصی که هیچ ارتباطی با آن ندارید ، با محتوای “you link to me and I’ll link to you” دریافت کرده اید، شما هدف مناسب برای تبادل لینک شده اید. Google در مورد “تبادل لینک بیش از حد” و برنامه های مشابهی که منحصراً برای ایجاد لینک متقابل از آنها استفاده می شود ، هشدار داده است. نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مبادله لینک انجام شده است. ممکن است در مقیاس کوچکتر هیچ زنگ هشداری از طرف گوگل دریافت نکنید اما این کار ارزش لینک های شما را کاهش می دهد.

لینک به افرادی که با آنها کار می کنید ، با فامیل خود ، یا افراد دیگری که با آنها ارتباط برقرار کرده اید و آنها نیز به شما لینک ایجاد کرده اند ، قابل قبول و حتی ارزشمند است.

مبادله لینک ها در مقیاس گسترده با سایت های غیرمجاز می تواند مجازات داشته باشد.

دایرکتوری لینک های کیفیت پایین

این لینک ها قبلاً منبع مهمی برای دستکاری در رتبه های گوگل بودند. تعداد زیادی دایرکتوری وب برای دریافت هزینه در این بازار وجود دارند و خود را معتبر معرفی می کنند که به درجات مختلفی از موفقیت نیز رسیده اند. این نوع سایت ها بسیار شبیه به هم هستند و لیست بزرگی از وب سایت ها و توضیحات دارند (به طور معمول از یک کلمه کلیدی سایت به عنوان انکر تکست استفاده می شود تا به سایت ها لینک ایجاد کنند).

تاکتیک های ساخت لینک زیادی برای دستکاری رتبه توسط موتورهای جستجو شناسایی شده است. در بیشتر موارد ، آنها روشهای الگوریتمی برای کاهش تأثیر این لینک ها پیدا کرده اند. با ظهور سیستم های اسپم جدید ، مهندسان به مبارزه با آنها با الگوریتم های هدفمند ، بررسی های انسانی و جمع آوری گزارش های اسپم از وب مسترها ادامه خواهند داد. به طور کلی ، ارزشی ندارد از چنین راه هایی برای افزایش رتبه استفاده کنید.

اگر سایت شما مجازات شود ، مواردی وجود دارد که می توانید با آنها سایت خود را بالا بکشید.

لینک ها باید همیشه:

  1. به طور طبیعی کسب شوند
  2. از سایت های معتبر ایجاد شده باشند
  3. با گذر زمان افزایش یابند
  4. از منابع مرتبط ایجاد شوند
  5. از انکر تکست های مرتبط ایجاد شوند
  6. ترافیک خوبی به سایت شما جذب کنند
  7. ترکیب خوبی از لینک های Follow و Nofollow باشند
  8. با استراتژی خاص ایجاد شده اند

نحوه ساخت بک لینک با کیفیت بالا

ایجاد لینک در شکل ها و اندازه های مختلفی ارائه می شود ، اما یک چیز همیشه درست است: لینک ها همیشه باید با اهداف منحصر به فرد شما مطابقت داشته باشند. با این گفته ، چند روش رایج وجود دارد که می تواند به خوبی در این راه به شما کمک کند. این یک لیست جامع نیست ، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع به پست های دیگر این سایت مراجعه کنید.

پیدا کردن بک لینک های مشتری و همکاران

اگر شرکای دیگری دارید که به طور مرتب با آنها کار می کنید ، یا مشتریهای وفاداری که برند تجاری شما را دوست دارند ، می توانید به راحتی از آنها لینک بگیرید. می توانید نشان های مشارکت (نمادهای گرافیکی که به نشانه احترام متقابل است) ارسال کنید ، یا توصیفات مربوط به محصولات آنها را بنویسید. هر دوی اینها مواردی هستند که آنها می توانند در وب سایت خود به همراه بک لینک به شما استفاده کنند.

یک وبلاگ ایجاد کنید

این استراتژی ایجاد محتوا و لینک آنقدر محبوب و ارزشمند است که از طرف مهندسان گوگل توصیه می شود. وبلاگ ها توانایی منحصر به فردی برای ایجاد مطالب تازه به صورت مداوم ، ایجاد مکالمات در وب و کسب لینک از وبلاگ های دیگر دارند.

با این حال ، مراقب لینک های کیفیت پایین نیز باشید.

گوگل در این مورد نیز به شما توصیه کرده است و می گوید بهتر است انرژی شما در جای دیگری صرف شود.

منابع منحصر به فرد ایجاد کنید

ایجاد منابع منحصر به فرد و با کیفیت بالا کار ساده ای نیست ، اما ارزش تلاش را دارد. محتوای با کیفیت بالا که به شیوه های مناسب از آن تبلیغ شود می تواند به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شود. این می تواند ویژگی های زیر را داشته باشد :

  1. احساسات قوی را به وجود می آورد (شادی ، غم و غیره)
  2. چیزی جدید است یا حداقل به روشی جدید ارتباط برقرار کرده است
  3. از لحاظ بصری جذاب است
  4. نیاز فردی را بر آورده می کند
  5. مربوط به مکان خاصی است (به عنوان مثال: جستجو لباس های هالووین توسط ایالت متحده آمریکا).

ایجاد منبعی مانند این یک روش عالی برای جذب لینک های زیاد به یک صفحه است. شما همچنین می توانید یک منبع کاملاً خاص برای تعداد زیادی وب سایت ایجاد کنید. ممکن است موفقیت بالاتری را مشاهده کنید اما این رویکرد چندان مقیاس پذیر نیست.

کاربرانی که چنین محتوای منحصر به فردی را مشاهده کنند ، اغلب آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند و وبلاگ نویسان / وب مسترهای با مهارت این کار را اغلب از طریق لینک انجام می دهند. این آراء با کیفیت بالا ، برای ایجاد اعتماد ، اقتدار و پتانسیل رتبه بندی سایت بسیار ارزشمند هستند.

ایجاد صفحات منبع

صفحات منبع راهی عالی برای ایجاد لینک ها هستند. با این حال ، برای یافتن آنها می توانید با برخی از اپراتورهای پیشرفته Google آشنا شوید تا کشف آنها را برای شما کمی ساده تر کنند.

به عنوان مثال ، اگر برای برای شرکتی که ماهیتابه و قابلمه تولید می کند, می خواهید لینک ایجاد کنید باید مورد زیر را جستجو کنید:

cooking intitle:”resources”

با این کار متوجه می شوید که کدام صفحات ممکن است اهداف لینک خوبی باشند.

این می تواند ایده های خوبی برای ایجاد محتوا به شما ببخشد ، فقط به این فکر کنید که چه نوع محتوایی می توانید ایجاد کنید که این صفحات بخواهند به آن لینک دهند.

در اجتماعات محلی شرکت کنید

در اجتماعات محلی (یک فرد می تواند به صورت حضوری با مشتریان خود ارتباط داشته باشد) ، دسترسی به جامعه می تواند منجر به ایجاد لینک های ارزشمند و تأثیرگذار شود.

در بورس های تحصیلی شرکت کنید

در رویدادهای اجتماعی ، سمینارها و کارگاه های آموزشی شرکت کنید یا خودتان میزبان آنها شوید

به انجمن های تجاری محلی بلینکید

مشاغل و کار آموزی ها را پست کنید

برنامه های خوب را تبلیغ کنید

یک مسابقه محلی برگزار کنید

روابط در دنیای واقعی را با مشاغل محلی مرتبط افزایش دهید تا به بهبود سلامت اقتصاد محل خود کمک کنید

همه این استراتژی های هوشمند فرصت ایجاد لینک های مفید را برای شما فراهم می کند.

محتوای برتر را بازسازی کنید

احتمالاً می دانید کدام یک از محتوای سایت شما بیشترین میزان ترافیک را دارد ، بیشترین مشتری را به سایت جذب می کند یا بازدید کنندگان را برای مدت طولانی در سایت شما نگه می دارد.

از آن محتوا استفاده کرده و آن را برای سیستم عامل های دیگر (Slideshare, YouTube, Instagram, Quora و غیره) مجدداً بازسازی کنید.

همچنین می توانید محتوای قدیمی را در همان پلتفرم به روزرسانی کرده و به سادگی مجددا آن را منتشر کنید. اگر می دانید که چند وب سایت معتبر به آن پست لینک ایجاد کرده اند ، محتوا را به روز کنید و به آن وب سایت ها اطلاع دهید ، ممکن است بتوانید لینک های خوبی بدست آورید.

همچنین می توانید این کار را برای تصاویر نیز انجام دهید. به وب سایت هایی که از تصاویر شما استفاده می کنند و به شما لینک نداده اند ، دسترسی پیدا کنید و از آنها بخواهید که به شما لینک ایجاد کنند.

خبرساز باشید

جلب توجه مطبوعات ، وبلاگ نویسان و رسانه های خبری راهی مؤثر برای کسب بک لینک است. گاهی اوقات این کار به سادگی و به صورت رایگان انجام می شود. از آنجا که هدف سئو نمایش دیجیتالی برند شما در دنیای واقعی است ، برای موفقیت در سئو, برند شما نیز باید عالی باشید.

خاص و اصیل باشید

رایج ترین اشتباهی که متخصصان سئو تازه کار هنگام تلاش برای ایجاد لینک مرتکب می شوند ، زمان نذاشتن برای ایجاد یک ایمیل معرفی خاص و اصیل است. شما و هر شخص دیگری می دانید که ایمیل های ناخواسته چقدر می توانند آزار دهنده باشد ، بنابراین سعی کنید ایمیل معرفی شما جز این دسته قرار نگیرد.

هدف شما از ارسال ایمیل اولیه, دریافت پاسخ است. این نکات می تواند به شما کمک کند:

موردی را ذکر کنید که فرد به آن مشغول است ، جایی که به مدرسه می رود، محلی که برای سگ خود از آن خرید می کند و …. ، ایمیل خودتان را شخصی کنید.

محتوا ایمیل را کوتاه نگه دارید.
یک سؤال ساده بپرسید ( هدف شما از همان ابتدا دریافت لینک نیست پس سعی کنید ارتباط بگیرید)

تلاش های خود را برای ایجاد لینک بسنجید و برای بهبود آن تلاش کنید

تاکنون ، ما به اهمیت کسب بک لینک های با کیفیت به سایت شما با گذشت زمان و همچنین برخی از روش های متداول برای انجام این کار پرداخته ایم. اکنون ، ما روش های اندازه گیری بازده سرمایه گذاری در ساخت بک لینک و استراتژی هایی برای حفظ رشد بک لینک با گذشت زمان را به شما آموزش خواهیم داد.

تعداد کل بک لینک ها

مستقیم ترین روش برای اندازه گیری تلاش های شما برای ایجاد بک لینک ، ردیابی رشد کل لینک ها به سایت یا صفحه شما است. Link Explorer سایت MOZ ابزاری عالی برای انجام این کار است. به عنوان مثال ، این ابزار به شما می گوید که اخیراً یک پست منتشر کرده اید که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و می توانید تعداد کل لینک هایی را که این منبع کسب کرده است, پیگیری کنید.

URL را در Link Explorer وارد کنید …

و سپس ” linking domains” را از قسمت ” metrics over time” انتخاب کنید تا رشد لینک ماهانه را مشاهده کنید.

همچنین می توانید این کار را با یک دامنه root ، زیر دامنه یا یک صفحه خاص انجام دهید.

اگر تعداد بک لینک مورد نظر خود را مشاهده نکردید ، همه امید خود را از دست ندهید! ساخت بک لینک چیزی است که می توانید هر بار از آن چیز جدیدی بیاموزید. اگر می خواهید کل لینک های کسب شده را برای محتوای بعدی خود بهبود بخشید ، سؤالات زیر را در نظر بگیرید:

آیا محتوایی که ایجاد کرده اید 10 برابر بهتر از بقیه بوده است؟

این احتمال وجود دارد که دلیل نتیجه ندادن تلاش های شما برای ساختن بک لینک ارزشمند تر نشدن محتوا باشد. به صفحات رتبه بندی بروید تا دریابید آیا برای اصطلاح این مورد و بهبود آن می توانید کاری انجام دهید یا خیر.آیا محتوای خود را تبلیغ کردید؟ چطور؟

ارتقاء ممکن است یکی از دشوارترین جنبه های ایجاد بک لینک باشد ، اما مطلع کردن افراد از محتوای خود و متقاعد کردن آنها برای ایجاد بک لینک به شما راهی است که برای ارتقا می توانید انجام دهید.

در واقع به چه تعداد بک لینک نیاز دارید؟

در نظر بگیرید که در واقع برای تعداد کلمات کلیدی موردنظر خود چه تعداد بک لینک لازم دارید. در گزارش “SERP Analysis” کلید واژه Explorer ، می توانید صفحات رتبه بندی شده برای کلمه کلیدی مورد نظر خود را مشاهده کنید ، و همچنین تعداد بک لینک های آن را نیز می توانید مشاهده کنید. این یک معیار خوب برای تعیین تعداد لینک هایی که باید برای رقابت با سایت مورد نظر کسب کنید ، می باشد.

کیفیت لینک هایی که دریافت کردید چقدر بود؟

بک لینک از یک منبع بسیار معتبر از ده لینک با کیفیت پایین با ارزش تر است ، بنابراین بخاطر داشته باشید که کمیت همه چیز نیست. هنگام هدف قرار دادن سایت ها برای بک لینک ، می توانید با استفاده از معیارهای دامین اتوریتی و پیج اتوریتی (Domain Authority و Page Authority) اولویت خود را تعیین کنید.

فراتر از لینک ها: آگاه کردن ، تقویت و قدرت تأثیر احساسات

بسیاری از روشهایی که برای ساختن لینکها به کار می برید نیز به طور غیر مستقیم برند شما را می سازند. در واقع ، می توانید لینک سازی را به عنوان روشی عالی برای افزایش آگاهی از نام تجاری خود و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید در نظر بگیرید.

هنگامی که مخاطب هدف خود را پیدا کردید و محتوای ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن داشتید ، به مخاطبان خود اطلاع دهید! به اشتراک گذاشتن مطالب خود در شبکه های اجتماعی نه تنها مخاطبان شما را از مطالب شما آگاه می کند بلکه می تواند آنها را ترغیب کند تا برند شما را از طریق شبکه های خود گسترش دهند.

آیا اشتراک های اجتماعی مانند لینک هاست؟ نه. اما اشتراک با افراد مناسب می تواند منجر به ایجاد بک لینک شود. اشتراک های اجتماعی همچنین می تواند باعث افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما شود و این می تواند باعث افزایش آگاهی از برند شود و با رشد آگاهی از برند اعتماد به لینک های شما نیز بیشتر می شود. ارتباط بین سیگنال های اجتماعی و رتبه بندی غیرمستقیم به نظر می رسد ، اما حتی همبستگی های غیرمستقیم برای استراتژی شما می تواند مفید باشد.

قابل اعتماد بودن خیلی مهم است

برای موتورهای جستجو ، اعتماد تا حد زیادی از طریق کیفیت و کمیت لینک هایی که دامنه شما به دست آورده است تعیین می شود ، اما این بدان معنی نیست که عوامل دیگری که بتوانند بر اقتدار سایت شما تأثیر بگذارند, وجود ندارد. به همه موارد مختلفی که برای اطمینان به یک برند فکر می کنید فکر کنید:

آگاهی (می دانید که وجود دارند)
مفید بودن (نیاز شما را رفع می کنند)
راستی (آنچه را که می گویند انجام می دهند)
کیفیت (محصول یا خدمات آنها ، بیشتر از سایر مواردی که امتحان کرده اید ارزش دارد)
ارزش مداوم (حتی بعد از به دست آوردن آنچه به آن نیاز داشتند ، همچنان به ارائه خدمات خود ادامه می دهند)
صدا (به روشهای بی نظیر و بیاد ماندنی ارتباط برقرار می کنند)
احساس (دیگران در مورد تجربه خود از برند شما می توانند چیزهای خوبی برای گفتن داشته باشند)

نکته آخر چیزی است که ما در اینجا می خواهیم روی آن تمرکز کنیم. بازنگری در مورد نام تجاری ، محصولات و یا خدمات آن می تواند یک کسب و کار را بسازد یا آن را خراب کند.

در تلاش برای کسب اعتبار از طریق نظرات هستید ، این قوانین را دنبال کنید:

هرگز برای ایجاد یک نظر مثبت جعلی برای تجارت خود و یا ایجاد یک نظر منفی جعلی برای رقیب خود ، به هیچ به کسی هزینه پرداخت نکنید.

نظرات ارائه شده برای کار خود و کار رقیبان خود را بررسی نکنید. از کارمندان خود نیز نخواهید که این کار را انجام دهند.

هرگز برای نظر دادن دیگران در مورد حرفه ی خود انگیزه ایجاد نکنید .

همه نظر ها باید مستقیماً از حساب های خود مشتریان برای شما ارسال شود. هرگز از طرف مشتری یا آژانس خاصی به کار خود نظر ندهید.

در محل کار خود از کسی نخواهید که نظر جعلی در مورد حرفه شما ارائه دهد. تعداد زیادی از نظراتی که از یک IP ارسال می شوند به عنوان اسپم شناخته می شوند.

اعتبار یک برند هنگامی ساخته می شود که در دنیای کارهای بزرگی انجام دهد ، باعث خوشحالی مشتریان شود ، محتوای عالی ایجاد کند و آن را به اشتراک بگذارد و از سایت های معتبر بک لینک داشته باشد.

نوشته آموزش ساخت بک لینک قدرتمند با آتوریتی بالا اولین بار در 6 روش اصلی افزایش بازدید واقعی و تضمینی گوگل. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا