خرید بک لینک

آموزش ساخت بک لینک رایگان با استفاده از مِم ها Memes

نحوه استفاده از مِم ها برای ایجاد بک لینک رایگان و ترافیک آسان هدفمند

ساختمان بک لینک ، تعاملات اجتماعی ، بازاریابی شبکه ای ، اینها مباحثی هستند که ما به عنوان تحلیل گر حرفه ای سئو به آنها می پردازیم هرچند یافتن راهکارهایی برای دستیابی به همه اینها از پروژه ای به پروژه ی دیگر یا از مشتری به مشتری دیگر کمی دشوار است. اما باید بگویم یک استراتژی ساده وجود دارد که می توانید برای دستیابی به همه این اهداف آن را دنبال کنید. به کمک یک فرمول ساده می توانید به همه موارد ذکر شده دست پیدا کنید. اگر علاقمند هستید که از این فرمول آگاه شوید مقاله زیر را تا انتها مطالعه کنید .

مقدمه ای برای Meme ها

Meme چیست؟ Meme ها ، یا به طور خاص تر Meme های اینترنت ، به هر مفهومی که در اینترنت پخش می شود ، اشاره دارند. این می تواند شامل داستان ها ، نقل قول ها ، تصاویر ، فیلم ها یا صدا باشد ، اما در این مقاله هدف ما تصاویر می باشد.

واژه مِم برای اولین بار در کتاب ریچارد داوکینز به نام “ژن خودخواه” ظاهر شد. در این کتاب این اصطلاح به معنای واحد دانش فرهنگی است که بین مردم منتقل می شود. در اینترنت ، این اصطلاح مترادف با تصاویر خنده دار با زیرنویس های هوشمندانه (یا نه چندان هوشمندانه) است ، که ابتدا توسط LOLCats منتشر شد .

چرا از مِم ها استفاده می کنیم؟ مِم ها دو خاصیت مهم دارند که آنها را به ابزاری ایده آل برای رسانه های اجتماعی و ساختمان لینک تبدیل کرده است.

۱- مِم ها گسترده هستند

اولین ویژگی مِم گستردگی آن می باشد. به دلیل قدرت و پتانسیل بالایی که در اینترنت دارند، اکثر مردم در درجه اول برای سرگرمی از آن ها استفاده می کنند. به همین دلیل سایت هایی مانند فیس بوک و یوتیوب بسیار محبوب هستند و شرکت هایی مانند Cheezburger Network تمام اینترنت را از تصاویر و فیلم های خنده دار غنی ساخته اند. مِم ها غذای ایده آل سرگرمی در وب هستند زیرا خیلی سریع می توانند توجه افراد را به خود جلب کنند.

مِم ها به طور معمول طنزآمیز هستند و مردم عاشق به اشتراک گذاشتند موارد طنز آمیز هستند. کافیست عموی خود را در نظر بگیرید که همیشه یک جوک را به تمام مخاطبین اش ارسال می کند ، یا دوستانتان را در نظر بگیرید که در مورد “آنچه مردم فکر می کنند من انجام می دهم” را در فیس بوک پخش می کنند. مردم دوست دارند سرگرم شوند و اگر چیزی سرگرم کننده پیدا کنند ، آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. به این ترتیب یک محتوا در همه جا پخش می شود.

۲- مِم ها به راحتی ساخته می شوند

خوب ، بنابراین مِم ها پتانسیل زیادی در پخش شدن یک محتوا دارند، اما اگر نتوانیم آنها را بسازیم ، کاری از پیش نخواهیم برد. خوشبختانه ، ساخت مِم آسان است و شاید خیلی راحت تر از آنچه فکر می کنید، باشد. تمام مواردی که شما برای ایجاد یک مِم تصویری پایه نیاز دارید، موارد زیر است:

1- درک پایه از فتوشاپ

2-کمی حس شوخ طبعی

3- همین!

اگر نمی دانید چگونه از فتوشاپ استفاده کنید ، نترسید. ابزارهای آنلاین رایگانی مانند Meme Generator و Quick Meme وجود دارد که به هر کسی امکان می دهد تا تنها در چند ثانیه یک مِم عالی ایجاد کنید.

Meme Generator ( تولید کننده مِم ) یکی از تولید کننده های آنلاین مِم MemeGenerator.net می باشد

نکته دوم کمی سخت تر است ، اما خوشبختانه حس شوخ طبعی چیزی است که با تمرین بهبود می یابد. یک منبع خوب که حس شوخ طبعی شما را بهبود می بخشد Humor Power blog می باشد .

فرآیند ایجاد Meme

با ابزارهایی که در بالا به آنها اشاره شد و حس خوب و طنز آمیز ، ایجاد مِم ها بسیار ساده می شود ، اما چگونه می توان ایده هایی برای ایجاد یک مِم خوب مشخص کرد؟ به گفته پابلو پیکاسو ، “هنرمندان خوب کپی می کنند ، هنرمندان بزرگ دزدی می کنند.” پیدا کردن یک ایده برای ایجاد یک مِم مناسب بسیار دشوار است و تا حدی موضوع به شانس هم بستگی دارد. قرض گرفتن ایده ای که از قبل محبوب بوده بسیار ساده تر است.

یكی از بهترین منابع برای پیدا كردن مِمها ، Know Your Meme است كه یك دایرةالمعارف واقعی اینترنتی است. در Know Your Meme شما می توانید کاتالوگ مِم های گوناگونی را در وب پیدا کنید. Meme Generato و Quick Meme همچنین بخش هایی از memes های محبوب دارند. به بعضی از مثالها نگاهی بیندازید ، مواردی را پیدا کنید که به نظر شما خنده دار می آید و آن را متناسب با سلیقه خود به کار ببرید.

به طور خلاصه می توان گفت که مِم ها فرمول هایی هستند که می توانید با سلیقه خود شوخی های جذابی طراحی کنید و از آنها برای سرگرم کردن مخاطبین خود استفاده کنید.

پنج نکته برای ایجاد مِم

موضوع را بشناسید – هرچه در مورد موضوعی که می خواهید ارائه دهید اطلاعات داشته باشید ، آسان تر می توانید مِم های سرگرم کننده برای مخاطبین خود ایجاد کنید

مطالعه كنید – قبل از شروع ایجاد یک مِم ، بهتر است 50 مورد از محبوب ترین مم ها یا بیشتر را مطالعه کنید. با انجام این کار از کارهایی که دیگران انجام داده اند و نتیجه گرفته اند ایده می گیرید.

چندین پیش نویس تهیه کنید – اگر در یک ایده خنده دار دارید ، بهتر است که چندین نسخه از شوخی خود تهیه کنید تا بهترین جمله بندی را پیدا کنید. مِم ها کمی شبیه شعر هستند. انتخاب کلمه در آن بسیار مهم است. زمانیکه در انتخاب کلمه شک دارید ، گزینه کوتاه تر را انتخاب کنید.

نظر افراد را بخواهید – گاهی اوقات می توان از دیگران بازخورد آنها را پرسید ، تا دیدگاه دیگری درباره آنها پیدا کرد. حتی ممکن است گزینه های جایگزین جالب تری از نسخه اصلی پیدا کنید. با این حال باید در نهایت از نظر خود استفاده کنید تا بهترین مِم را ایجاد کنید. هرکسی ویژگی طنز متفاوتی دارد، پس اعتماد به نفس داشته باشید و دنبال آن بروید.

افراد را سرگرم کنید! – اگر سرگرم کننده باشید ، مخاطبان بیشتر جذب می شوند. در ایجاد مِم ها خیلی جدی نباشید زیرا ممکن است مسخره به نظر برسد.

یافتن مِم های حرفه ای و پرجستجو

با استفاده از موارد بالا می توانید به راحتی بک لینک و ترافیک بدست آورید . اما اگر واقعا می خواهید مِم ایجاد کنید که در اینترنت پخش شود باید مِم های حرفه ای را بشناسید، مِم هایی که به تازگی ایجاد شده اند و در حال محبوب شدن هستند. دلیل این امر این است که جدید بودن نقش مهمی در بازاریابی شبکه ای دارد. مردم دوست ندارند چیزی را به اشتراک بگذارند که سه سال پیش دیده شده است.

بهترین جایی که من برای کشف مِم های حرفه ای پیدا کردم Reddit است. Reddit ، اگر با آن آشنا نیستید ، یک سایت اجتماعی است که در آن افراد مطالب جالب را ارائه می دهند و سایر کاربران سایت به آن رای می دهند. مِم های زیادی قبل از اینکه در فیسبوک به اشتراک گذاشته شوند در Reddit به اشتراک گذاشته می شوند و به محبوبیت آنها افزوده می شود. اگر بررسی کنید که محبوبیت چه چیزی امروز در Reddit رو به افزایش است متوجه می شوید که در دو هفته آینده چه چیزی بیشترین محبوبیت را خواهد داشت. استراتژی اینجا پیدا کردن مطالبی است که قبل از محبوب شدن بتوانید برای طرفدارانتان به اشتراک بگذارید.

هم چنین به شما کمک می کند تا هنگام جستجو در وب ، از محتوای خنده دار آگاهی پیدا کنید. آیا می خواهید متوجه شوید که یک تصویر خاص در Facebook به اشتراک گذاشته می شود؟ آیا تصویری در فیسبوک وجود دارد که اشتراک گذاری بالایی داشته است؟ آیا با تصویری مواجه شده اید که خنده دار بوده است؟ اگر برای شما خنده دار بوده آیا می توانید آن را به گونه ای ایجاد کنید که دوستانتان نیز به آن علاقه پیدا کنند.

اشتراک گذاری مِم ها

خوب ، تاکنون در مورد ایجاد مِم های شخصی خود با استفاده از مِم های حرفه ای یا محبوب صحبت کردیم. اکنون بیایید در مورد چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی برای بیشتر دیده شدن مِم های خود صحبت کنیم. همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد و هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند. بیایید نگاهی به محبوب ترین آنها بیندازیم .

فیس بوک Facebook

شما نمی توانید در مورد شبکه های اجتماعی بدون نام بردن از فیس بوک صحبت کنید ، زیرا فیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی است. در آخرین شمارش های حساب کاربری فیس بوک نزدیک به یک میلیارد کاربر دارد – این مقدار یک-ششم جمعیت کره زمین و یک-سوم از کل کاربران اینترنت است! اگر می خواهید مِم های شما بیشترین تعداد بازدید را داشته باشد ، باید آنها را در فیس بوک قرار دهید.

نکته منفی در فیس بوک این است که اکثر افراد در فیس بوک وب سایت های شخصی خود را ندارند و حتی اگر داشته باشند ، آنها احتمالاً قصد ندارند به محتوای شما بک لینک ایجاد کنند ، مگر اینکه واقعاً تحت تاثیر قرار بگیرند یا اینکه خوش شانس باشید. احتمالاً نمی توانید بک لینک های زیادی را در فیس بوک دریافت کنید. نکته مثبت فیسبوک این است که به کمک آن می توانید برند خود را بسازید، لایک بگیرید و طرفداران خود را پیدا کنید و ترافیک خوبی دریافت کنید.

به عنوان نمونه ، این تصویری است که من برای یکی از وب سایت های رقص سالسا در کنار هم قرار داده ام:

من متوجه شده بودم که این مِم در فیس بوک حرفه ای است ، بنابراین نسخه خودم را ایجاد کردم و آن را در صفحه فیس بوک وب سایت خود قرار دادم. طی سه روز بیش از 600 نظر ، 900 طرفدار جدید ، 3800 اشتراک و 6500 لایک داشتم. این کار را با 15 دقیقه وقت گذاشتن در فتوشاپ انجام دادم. طبق تحلیل های فیس بوک ، این تصویر بیش از 400000 بار توسط بیش از 200000 نفر در سراسر جهان مشاهده شده است.

چند روز بعد تصویر دیگری را ایجاد کردم و آن را روی صفحه ام قرار دادم. طی چند روز 100 نظر ، 570 اشتراک و 1100 لایک کسب کرده بود. باز هم ، تمام کاری که من انجام دادم شناسایی یک مِم حرفه ای ، ایجاد نسخه ای از آن طبق نظر شخصی و اشتراک گذاری آن در فیس بوک می باشد. این جادوی شبکه های اجتماعی است.

با یک مِم خوب، اگر یک صفحه اجتماعی خوب دارید که به اندازه کافی طرفدار دارد ، فقط با اشتراک گذاری آن می توانید بیشترین بازدید را داشته باشید. اگر ارتباطات زیادی در فیس بوک ندارید ، کافی است به صفحات یا گروه های برتر فیسبوک بپیوندید و مِم خود را در آنجا به اشتراک بگذارید، سپس بنشینید و اشتراک گذاری آن را تماشا کنید.

توییتر Twitter

توییتر یک شبکه اجتماعی کوچکتر از فیس بوک است (تقریبا 300 میلیون کاربر) ، اما هنوز هم می تواند یک روش قابل توجه برای اشتراک گذاری محتوا پر بازدید باشد. توییتر شبکه اجتماعی است که من تجربه کمتری در آن دارم ، بنابراین در اینجا چیز زیادی نخواهم گفت ، اما با توجه به تجربه انتشار مطالب در توییتر کمی دشوار است مگر اینکه طرفداران زیادی داشته باشید. از طرف دیگر ، اگر محتوای شما تأثیرگذار باشد این پتانسیل را دارد که از طریق ریتوییت (retweets) پر بازدید شود. توییتر همان مشکل فیس بوک را در مورد دریافت بک لینک دارد.

ستامبل أبون Stumbleupon

کاربران Stumbleupon عاشق تصاویر و مطالبی هستند که وقت آنها را زیاد به خود مشغول نکند و مِم ها دقیقاً در همین دسته قرار می گیرند. تمام مِم های خود را به Stumbleupon ارسال کنید. در صورت نزدیک شدن به 20 میلیون کاربر ، Stumbleupon می تواند هزاران بازدید کننده در روز را به مِم شما جذب کند، اگرچه این ترافیک کیفیت بالایی ندارد. اگر از تبلیغات CPM برای کسب درآمد استفاده می کنید ، مشکلی ندارد ، در غیر اینصورت سعی کنید آنها را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید.

پینترست Pinterest

من واقعاً از پینترست استفاده نمی کنم زیرا تعداد لازم کروموزوم X را در آن مشاهده نکردم!، اما به دلیل رشد گسترده بالغ بر 10 میلیون نفر کاربر Pinterest را نمی توان نادیده گرفت. کاربران Pinterest مانند Stumbleupon عاشق تصاویر و شوخ طبعی هستند ، بنابراین مِم ها برای Pinterest مناسب هستند. اکثر کاربران Pinterest زن هستند ، بنابراین این موضوع را نیز در نظر داشته باشید. تنها نکته منفی پینترست این است که مانند همه شبکه های اجتماعی دیگر ، همه بک لینک های پینترست بازدید کننده ندارند.

بک لینک دهنده ها کجا هستند؟

تاکنون سایتهایی که ذکر کردم ترافیکی زیادی را به صفحه شما منتقل می کنند اما تعداد بک لینک های آنها کم است. بیایید نگاهی به چند سایت بیندازیم که هر دو این گزینه را برای شما جذب می کند :

ردیت Reddit

من قبلاً Reddit را به عنوان مکانی برای مشاهده مِم های حرفه ای و ارائه مِم هایتان معرفی کردم. Reddit با بیش از 35 میلیون بازدید کننده بی نظیر در هر ماه ، به عنوان بزرگترین سایت خبری اجتماعی جهان شناخته شده است. شما می توانید مِم هایتان را با انتخاب subreddit مناسب به Reddit ارسال کنید. اگر به صفحه اول Subreddit منتقل شدید می توانید ترافیک زیاد و همچنین بک لینک خوب دریافت کنید.

تامبلر Tumblr

خوب ، من بهترین گزینه را برای آخر نگه داشتم : Tumblr. اگر تجربه زیادی با Tumblr ندارید ، نگران نباشید – من خودم تا همین اواخر از آن استفاده نمی کردم (من شدیدا طرفدار وردپرس هستم). با این حال ، پس از اینکه متوجه شدم نحوه انتشار محتوای و پر بازدید شدن آن و ساخت بک لینک با Tumblr تا چه حد می تواند آسان باشد ، من نیز به Tumblr علاقه مند شدم.

Tumblr چیست؟ بهترین راه برای توصیف Tumblr ، این است که Tumblr ترکیبی از وبلاگ و شبکه اجتماعی است. Tumblr از بسیاری جهات شبیه به Pinterest است – می توانید مطالب خود را در وبلاگ خود (وبلاگ / صفحه اصلی) قرار دهید و افراد دیگر می توانند آن را بپسندند یا مجدداً (دوباره پین ​​/ اشتراک گذاری) آن را در وبلاگ خود بنویسند. تفاوت اصلی این است که در Tumblr ، اشتراک گذاری مجدد محتوای شما به پربازدید شدن آن کمک می کند.

برای یک دقیقه به آن فکر کنید. Tumblr تمام پتانسیل های پربازدید کردن محتوا را نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دارد (نزدیک به 20 میلیون کاربر دارد) اما هر زمان که محتوای شما به اشتراک گذاشته شود ، یک بک لینک مفید دریافت می کنید. تصور کنید اگر هربار کسی مطالب شما را در Facebook به اشتراک بگذارد یا به توییت های شما بازخورد نشان دهد “یک بک لینک” پیدا کنید. این دقیقاً همان اتفاقی است که با Tumblr رخ می دهد.

بهتر هم می شود !

اما این همه چیز نیست. Tumblr اولین پلت فرم وبلاگ / شبکه اجتماعی است که برچسب ها نیز در آن اهمیت دارند (خوب ، هشتگ در توییتر نیز همین کار را انجام می دهد ، اما در Tumblr آنها حتی قوی تر هستند). یکی از اصلی ترین راه هایی که کاربران می توانند برای جستجوی مطالب در Tumblr از آن استفاده کنند ، جستجو از طریق برچسب ها است. کاربران همچنین می توانند برچسب های مورد علاقه خود را مشخص کنند تا مطالب مطابق با آن برچسب ها در داشبورد نمایش داده شود.

این بسیار قدرتمند است همه این ویژگیها باعث می شود تا محتوای شما با افراد دیگر به اشتراک گذاشته شود ، حتی اگر یک وبلاگ جدید داشته باشید که دنبال کننده ای ندارد. در این مورد باید بگویم : هفته گذشته من یک tumblrog به نام Salsa Memes را شروع کردم و به معنای واقعی کلمه در عرض سه ثانیه از اولین ارسال ، دو اشتراک گذاری مجدد داشتم و یک لایک! با این که سایت من کاملاً جدید بود و هیچ دنبال کننده ای نداشت و تبلیغاتی نیز برای آن انجام نشده بود. این چیزی است که شما با هیچ وبلاگ دیگری نمی توانید انجام دهید.

اکنون نکته ای که درباره این بک لینک ها وجود دارد این است که آنها لزوماً از بالاترین کیفیت برخوردار نیستند. بسیاری از وبلاگ هایی که محتوای شما را مجددا به اشتراک می گذارند ، رتبه بالایی ندارند و ممکن است با موضوع شما مرتبط نباشند. علاوه بر این ، اشتراک گذاری مجدد ، محتوای تکراری زیادی ایجاد می کند ، بنابراین بسیاری از بک لینک هایی که ممکن است بدست آورید حتی ایندکس نمی شوند.

با این حال ، این نگرانی ها را کنار بگذارید ، حداقل تعداد بک لینک ها افزایش یافته است. من حدود یک ماه پیش یک tumblrog دیگر را شروع کردم که به سرعت در Tumblr و Twitter اشتراک گذاری شد و طی چند هفته این صفحه PageRank سه را بدست آورد. tumblrog که از آن الهام گرفته شده بود و Programmer Ryan Gosling نام داشت ( و چند هفته قبل شروع شده بود) PageRank پنج را به دست آورد. طی دو ماه این رتبه برای چنین وبلاگی بد نیست. هر دو این وبلاگ ها لینک هایی را از خارج از Tumblr دارند ، این به خاطر وجود مِم هاست که به سرعت به گسترش محتوا کمک می کنند.

یک مورد دیگر در مورد Tumblr این است که Tumblr یک شبکه نیمه اجتماعی نیز هست ، به این معنی که افراد می توانند برای دریافت آخرین به روزرسانی های شما، Tumblrog شما را دنبال کنند. این بدان معناست که هر چه طولانی تر شما به تولید مِم ها ادامه دهید ، دنبال کننده بیشتری به دست می آورید و هر مِم جدید پتانسیل گسترش خودش را دارد. اگر به اندازه کافی دنبال کننده کسب کنید ، مردم شروع به ارسال نامه های شخصی خود به شما خواهند کرد (کافی است کادر تنظیمات “Let people submit posts” را علامت بزنید) .

نتیجه گیری :

این پست کمی طولانی شد، اما امیدوارم از آن الهام گرفته باشید و سعی کنید مِم های خود را ایجاد کنید. در Tumblr ثبت نام کنید. مطمئننا از آن خوشتان می آید. در اینجا چند راه خوب پیشنهاد شده است :

محتوای خود را در همه شبکه های اجتماعی ذکر شده در بالا ارسال کنید. هنگامی که مورد خوبی دارید ، آن را در Facebook, Twitter, Stumbleupon, Pinterest, Reddit و تامبلر قرار دهید.

سایر شبکه های اجتماعی را نیز بررسی کنید تا به اهداف خود برسید.

اگر مِم ویدئویی مرتبط ایجاد کنید ، می توانید آنها را به YouTube ارسال کنید.

فراتر از شبکه های اجتماعی ، از راه های ارتباطی مانند پست الکترونیکی و وبلاگ ها برای ساخت بک لینک های مفید استفاده کنید

سعی کنید بیش از حد از این تاکتیک استفاده نکنید. مانند هر چیز دیگری ، استفاده از مِم ها هم حد و مرزی دارد.

نوشته آموزش ساخت بک لینک رایگان با استفاده از مِم ها Memes اولین بار در 6 روش اصلی افزایش بازدید واقعی و تضمینی گوگل. پدیدار شد.

منبع : بهترین سئو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا