آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

آلرژی نساجی به تیم‌های تازه لیگ برتری شده؛ فجر پس از ۲۸۵۶ روز باخت

آلرژی نساجی به تیم‌های تازه لیگ برتری شده؛ فجر پس از ۲۸۵۶ روز باخت

ایرنا نوشت: فجرسپاسی آخرین بار ۲۸۵۶ روز قبل در یک بازی خارج از خانه در لیگ برتر شکست خورد و حالا این اتفاق پس از پنج بازی برایشان تکرار شد.

تیم‌ فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد در خانه با یک گل از سد فجرشهید سپاسی بگذرد و شروع خوبی در این فصل داشته باشد.

نساجی در چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر موفق شد برای دومین بار به برتری برسد. آنها در لیگ هجدهم با یک گل به میهمان خود ذوب‌آهن باختند. در لیگ نوزدهم برابر میزبان خود گل‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

در فصل گذشته با نتیجه پرگل سه بر صفر از سد تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم گذشتند و حالا نیز دیگر تیم تازه لیگ برتری شده یعنی فجر را از پیش رو برداشتند. این نخستین برد نساجی در هفته اول و در خانه بود که به دست آمد. آنها همچنین برای سومین فصل متوالی مقابل تیم‌های تازه لیگ برتری شده صف‌آرایی کردند و شکست نخوردند. ماحصل سه بازی نساجی مقابل این تیم‌ها هفت امتیاز بوده است.

در طرف مقابل فجرشهید سپاسی بعد از هفت فصل دوباره به لیگ برتر برگشت. آنها در لیگ سیزدهم در ۶ بازی پایانی خود در لیگ برتر شکست نخوردند و پنج مسابقه انتهایی خود در خارج از خانه را هم واگذار نکردند و به سه تساوی و ۲ برد رسیدند اما این رکورد پس از هفت سال و ۹ ماه و ۲۶ روز یا به بیانی دیگر بعد از ۲۸۵۶ روز شکست.

آخرین باخت خارج از خانه آنها در مقابل سپاهان و ورزشگاه فولادشهر رقم خورد که با سه گل به طلایی‌پوشان باختند.

۲۵۷ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا