آخرین و جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری

آقای مُلَوَن از روی چه شخصیت واقعی ساخته شده بود؟

آقای مُلَوَن از روی چه شخصیت واقعی ساخته شده بود؟

سعید توکل، تهیه‌کننده برنامه «صبح جمعه با شما»، می‌گوید شخصیت مُلَوَن که منوچهر نوذری بازی می‌کرد، از روی رفتار ملوک ضرابی، خواننده قدیمی ساخته شده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «صبح جمعه با شما» که در دهه ۶۰ و ۷۰ روی آنتن رادیو می‌رفت، یک شخصیتی به نام آقای مُلَوَن با بازی منوچهر نوذری داشت که دائم رنگ عوض می‌کرد. سعید توکل، تهیه‌کننده این برنامه درباره ساخت این شخصیت رادیویی توضیح داد.

توکل درباره ایده اولیه ساخت شخصیت ملون گفت: «به عقیده من بازگشت آقای نوذری به برنامه «صبح جمعه با شما» پس از ۱۰ سال خانه‌نشینی در ابتدای انقلاب، تولد دوباره او بود. در آن شرایط ما فکر کردیم که چگونه ایشان را به کار برگردانیم که مورد استقبال قرار بگیرد. یک‌بار در یک دورهمی، او خاطراتی از ملوک ضرابی تعریف می‌کرد که این خواننده قدیمی، وقتی یک نفر روی صحنه می‌آمده، از او تعریف می‌کرده و وقتی آن شخص می‌رفته، خانم ضرابی از او بد می‌گفته است که آن فرد، هنر خاصی هم ندارد و الکی بزرگش کرده‌اند و … این رفتار به قدری جالب بود که شخصیت ملون را از روی او ساختیم.»

او ادامه داد: «در واقع آقای ملون که دائم رنگ عوض می‌کرد از روی خانم خواننده ساخته شد و در مدت‌های طولانی این شخصیت، مشهورتر از آقای نوذری شد.»

متن کامل این گفت‌وگو را در خبرآنلاین بخوانید

۵۷۲۴۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا