رپورتاژ

آشنایی با شرکت پارس خزر و جاروبرقی پارس خزر

جارو برقی پارس خزر

پارس خزر شرکت نام آشنای لوازم خانگی در ایران که شاید شما هم اسم این شرکت لوازم خانگی را شنیده اید اما بهتر است نگاهی عمیق تر و دقیق تر به سابقه این شرکت بیاندازیم تا در ادامه در مورد محصولات تولیدی این شرکت نیز بهتر بتوانیم قضاوت کنیم .

 

تقریبا در مواقع پایانی سال 1347 شرکت توشیبا که یک برند مطرح ژاپنی در حوزه صنایع الکترونیک بود با همکاری یک شرکت داخلی اقدام به تأسیس شرکت پارس توشیبا در ایران کردند که با گذشت زمان و اتفاقات متنوع و دلایل خاص بعد ها اسم این شرکت به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر پیدا کرد و دقیقا از همین برهه خاطرات مردم ایران با لوازم پارس خزر از جارو برقی پارس خزر بگیر تا … تشکیل شده است .

بهتر است قبل شروع بررسی های بیشتر یاد آور شویم که این شرکت مطرح ترین و بهترین تولید کننده لوازم خانگی کوچک مثل مخلوط کن ، پنکه ، جارو برقی و … به حساب می آید .

 

یکی از بهترین  عواملی که باعث معروفیت و خوش نامی این برند در بین مردم ایران شده است توجه به اصل رضایت مشتری در خرید و فروش و تجارت هست که همه جوره این شرکت برای جلب رضایت مصرف کننده تلاش میکند و سیرتیفیکیت ها و افتخارات زیادی در راستای تایید طراحی های فنی شرکت کسب کرده است که خود باعث جلب اعتماد مشتری است و تسهیل خرید و فروش را به همراه دارد . در ادامه با ما همراه باشید تا به سوالات اساسی در مورد جارو برقی پارس خزر پاسخ داده شود

قطعات جارو برقی پارس خزر ساخت کدام کشور است؟

میتوان گفت در کل جاروبرقی پارس خزر یک محصول ایرانی و ساخت ایران است ولی طبیعتاً با توجه به تحریم ها وضع شده علیه ایران مخصوصا در مورد صنایع الکترونیک و لوازم برقی برخی قطعات را از کشور چین وارد و سپس مونتاژ  می کند . البته شایان به ذکر هست که این قطعات از نوع درجه یک و دارای کیفیت بالا هستند که خود عامل عمر بالا و درخشش محصولات پارس خزر هست .

طبق گقته مسئولین و مهندسین شرکت پارس خزر در جاروبرقی های پارس خزر  حدود 50 درصد از قطعات باستفتدع شده توسط ایران ساخته می شوند اما در کل برای افزایش کیفیت لوازم هست که این شرکت اقدام به تهیه قطعات جاروبرقی کرده است که در این امر نیز در راستای افزایش بازدهی محصولات و  جلب رضایت مشتریان عزیز می‌باشد .

 

همه ما میدانیم که جاروبرقی یکی از پر کاربرد ترین و مستهلک ترین لوازم خانگی موجود در خانه است و برای همین یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید به هنگام خرید به آن دقت کنیم طول عمر قطعات و در همین راستا شرایط و کیفیت خدمات پس از فروش برند و محصول هست که این به سخنی دیگر ضامن کیفیت هر محصولی هست در نتیجه ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که خدمات پس از فروش جاروبرقی پارس خزر چگونه است و آیا مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت راضی هستند ؟

شرکت پارس خزر با تأسیس بیش از 500 نمایندگی رسمی در سراسر کشور عزیزمان ایران دسترسی مشتریان را به خدمات این شرکت و حتی ره خرید محصولات شرکت را برای مشتریان گرامی بسیار تسهیل و هموار کرده است .

شما عزیزانی که از جاروبرقی پارس خزر استفاده می کنید می توانید به هنگام بروز مشکل برای محصول مورد استفاده خودتان با نزدیک ترین نماینده شهر خودتان یا شمارت درج شده بر روی ضمانت نامه محصول تماس بگیرید و شرایط تکمیلی را در راستای بهره مندی از خدمات پس از فروش این محصولات دریافت کنید .

 

شایان به ذکر است که خرید محصول از نمایندگی های معتبر و معروف شهر خودتان مثل نمایندگی رسمی پارس خزر در کرج باعث بشید که در آینده موقع بروز خرابی و عیب در محصول در کمترین زمان ممکن به ایرادات آن رسیدگی شده و خدمات را دریافت کنید .

البته ممکن است مهلت گارانتی دستگاه شما تمام شده باشد که در این صورت نمایندگی ها طبق شرایط خاصی خدماتی را ارائه می دهند که شما می توانید به هنگام با خبر شدن از شرایط هر نمایندگی اقدام به استفاده یا عدم استفاده از خدمات آنها کنید .

 

برای دریافت مشاوره بیشتر حوزه خرید جاروبرقی پارس خزر می توانید  با فروشگاه و نمایندگی رسمی پارس خزر در کرج تماس بگیرید . شماره تماس : 02632809570

 

خدمات پس از فروش جاروبرقی پارس خزر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا