پزشکی

آخرین وضعیت هوا و بارش برف و باران

آخرین وضعیت هوا و بارش برف و باران

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق پراکنده، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین روز پنجشنبه (7 مهرماه) در گیلان و مازندران و روزهای جمعه تا دوشنبه (8 تا۱۱ مهرماه) در مازندران و گلستان در برخی ساعات بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: این وضعیت روزهای شنبه و یکشنبه (9 و ۱۰ مهرماه) در خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز جمعه (8 مهرماه) در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و شنبه و یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان، روزهای شنبه و یکشنبه (9و۱۰ مهرماه) در شرق کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر جمعه و شنبه مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (8 مهرماه)صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۳ و روز شنبه (9 مهرماه) صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲8 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (7 و 8 مهرماه ) اهواز با دمای ۳9 و ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا